Kedves Vendég,
Először is sok-sok szeretettel köszöntünk honlapunkon és örülünk, hogy időt szánsz gondolataink elolvasására a szalon etikettel kapcsolatban.
Tapasztalataink alapján egy szakember kiválasztása abszolút bizalmi kérdés. Ma már több lehetőség is rendelkezésére áll a kedves Vendégeknek, hogy megtalálják a számukra legmegfelelőbb szolgáltatót. Lehetőség van arra, hogy a Google-t, a Facebook-ot, az ismerőseink-barátnőink véleményét kikérdezve helyileg, kerületre leegyszerűsítve rálelni kozmetikusunkra, gyógymasszőrünkre.
Szalonvezetőkként a kozmetikai-gyógymasszőri szolgáltatás mindkét oldalába betekintve számos tényező határozza meg, hogy kire is esik a döntés.
Milyen szempontok alapján válassz kozmetikust, illetve gyógymasszőrt?
– Jelenleg számos szépségszalonban van lehetőség arra, hogy egyedüli Vendégként foglalj időpontot az adott szolgáltatásra. Viszont ez az opció nem minden szalonban elérhető, így a bejelentkezés során ezt érdemes megérdeklődni, ha ez Nálad fontos tényező.
– Az első alkalom egy bőrdiagnosztikával és egy állapotfelméréssel kezdődik, majd a további találkozók során ez esetleges felül bírálaton esik keresztül. Ennek oka lehet, hogy a bőr állapota megváltozott külső- belső hatások következményére. Továbbá a gyógymasszázs esetében a javuló és időközben felbukkanó problémákat számba véve.
– Egy helyesen megválasztott szakemberrel szemben állva az életmódodat tekintve, gyógyszer kezelésidet figyelembe véve alakítja ki Neked a személyre szabott legjobb eljárást.
– A kezelés évszaknak, bőrtípusnak, egészségi állapotnak megfelelően kerül kidolgozásra.
– A Vendég kérésére a szakember otthonápolási, életmódbéli tanácsokkal látja el a hozzá betérő pácienst.
– A kozmetikával, a gyógymasszázzsal kapcsolatban tájékoztatást nyújt a szakember az eljárás alatt.
– A kezelés előtt átbeszélésre kerül a bőrtípusodnak, állapotodnak megfelelő művelet.
– Amennyiben elektrokozmetikai beavatkozásra van szüksége bőrödnek kontraindikációkkal kapcsolatban a kozmetikus kikérdez és ennek megfelelően választja ki a megfelelő módszert, aminek árát és módját szintúgy ismerteti Veled.
– A kezelés alatt a szakember Veled foglalkozik és nem hagy magadra hosszabb ideig, nem ütemezi be az ebédszünetét, amíg a Rád szánt időt Veled tölti.
– Az eljárás időtartamát pontosan tisztázza Veled, hogy kalkulálni tudj az utána következő programjaiddal kapcsolatban.
– Egy kiváló szakember fontosnak tartja, hogy a Veled kapcsolatos információkat diszkréten kezelje.
– Egy szolgáltató prioritásai közé tartozik, hogy a Vendég igényeivel megegyező legyen a hőmérséklet, a zene, a kényelem.
– A művelethez megfelelő kozmetikai kezelőruhával lát el a kozmetikus, hogy kényelmedet ezzel is biztosítsa.
– A szalonban mindig tiszta kezelő ággyal és eszközökkel vár a szakember.
Mivel tudsz hozzájárulni a szakember munkájához?
– Az előre lefoglalt időpontra érkezz pontosan! A szolgáltató 5 maximum 10 perc késési időt bele tud kalkulálni a Rád szánt időbe, viszont az ezen túl nyúló időt a Te kezelésedből kénytelen lecsípni, hogy a következő Vendég ne károsuljon.
– Őszintén tárd fel a kiválasztott szakember előtt, hogy min szeretnél változtatni és milyen problémákkal érkeztél. Ezentúl számos jó tanáccsal fog ellátni, hogy a közös munka gyümölcse még kiválóbb legyen. (otthon ápolási praktikák, életmódbeli változtatások)
– A kezelés közben bátran jelezd, ha valamelyen számodra nem kellemes hatás ér. Pl: a pakolás csíp, a masszázs túl erős stb.)
– A következő alkalomra a kezelés után kérj időpontot, hogy a szakember biztos tudjon olyan időpontban fogadni, ami számodra is a legjobb. Továbbá, ha erre nincs lehetőséged érdeklődj a 0-24 online rendszerről, hogy bármikor elérhetőek legyenek számodra az üres időszakok.
– Ha olyan történés jön közbe, ami a legfoglalt időpontoddal ütközik, akkor mielőbb mond le az időpontodat. Számodra az igénybe vett szolgáltatás egy kikapcsolódás, viszont a szakembernek, ha nem időben értesíted a lemondással kapcsoaltban, akkor egy jelentős bevétel kiesés.
– A leegyeztetett időpont előtt 48 órával díjmentesen tudod áthelyezni, illetve törölni az alkalmat. Viszont, ha ez sajnos nem történik meg a kijelölt időintervallumban 50%-os felárat számolunk fel az aktuális kezelésre a következő alkalommal. Ezentúl, ha nem mondod le és nem jelensz meg a megbeszélt időpontra, úgy a következő alkalommal az előző kezelés és az új művelet előre utalásával tudjuk az időpontot véglegesíteni. Ha bérletet vásároltál, akkor az adott alkalom levonásra kerül.
– Amennyiben betegség miatt nem tudsz eljönni a kezelésre a felártól eltekintünk évi 1-2 alkalommal.
Remélem tudtunk segíteni a fent említett nézőpontokkal abban, hogy a számodra legmegfelelőbb szakembert válaszd ki! Számunkra fontos az egymással szembeni magas szintű tisztelet, a megbecsülés, a lojalitás és a pontosság!
Várunk nagy-nagy szeretettel a szalonunkban a kozmetikai és a masszázs részlegünkön!